• Norint pirkti sėklas internetu – reikia užsiregistruoti svetainėje, arba Pirkti kaip svečias. Tad norėdami užsiregistruoti spauskite ,,Užsiregistruoti“, norėdami "Pirkti kaip svečias" kaskart reikės užpildyti kontaktinę formą.
  • Prisijungus būtina nurodyti: vardą, pavardę ar įmonės pavadinimą, kodą, PVM kodą, pristatymo adresą, laiką, kuriuo galima pristatyti prekes, telefono numerį, e-paštą;
  • Norint pirkti – reikėtų paspausti ant prekės ir pasirinkti norimą kiekį bei spustelėti – ‚,Į krepšelį“; Paspaudus ant krepšelio Jūs galite matyti visas išsirinktas prekes ir padidinti užsakomą kiekį arba ištrinti prekę iš krepšelio. Prekių kainos yra nurodytos su PVM;
  • Toliau pasirenkmas pristatymo būdas: pristatymas per kurjerių tarnybą, Lietuvos paštu, arba prekių atsiėmimas mūsų parduotuvėje;
  • Toliau pasirenkamas apmokėjimo būdas: grynaisiais pasiimant prekes, mokėjimas pavedimu arba per PayPal sistemą;
  • Patvirtinus užsakymą matysite rekvizitus, reikalingus atlikti mokėjimo pavedimui. Užsakymai vykdomi iš karto po užsakymo patvirtinimo;
  • Patvirtinę užsakymą gausite el. laišką su pilna užsakymo informacija. Šį laišką prašome išsaugoti iki užsakymo įvykdymo (jei negavote pranešimo dėl užsakymo patvirtinimo – skambinkite mums telefonu +370 640 79 231);
  • Gavus patvirtinimą – prekės bus išsiunčiamos per 2-3 darbo dienas;

 

 

Pristatymo kaina:


NEMOKAMAI PRISTATOME LIETUVOS PAŠTU PERKANT UŽ 45 EUR ir daugiau visas siuntas Lietuvos teritorijoje, kurių svoris yra iki 2 kg*.

NEMOKAMAI PRISTATOME PER KURJERIŲ TARNYBĄ PERKANT UŽ 45 EUR ir daugiau visas siuntas Lietuvos teritorijoje, kurių svoris yra iki 20 kg*.

Pristatymo kaina Lietuvos paštu registruota siunta užsienyje (iki 2 kg) skaičiuojama pagal svorį:

  • Iki 0.5 kg - 8,58 EUR
  • Iki 2 kg - 11,57 EUR


Pristatymo kaina Per kurjerių tarnybą - perkant prekių iki 45 EUR arba sunkesnių kaip 20 kg siuntų transporto kaina skaičiuojama pagal svorį.


*Labai didelių matmenų prekėms, gali būti taikomas papildomas siuntimo mokestis, kuris automatiškai paskaičiuojamas dedant prekes į krepšelį.

Pristatant į Kuršių Neriją taikomas papildomas 40,55 EUR mokestis*;

Mes neatsakome už pavėluotą pristatymą ar nepristatymą, jeigu pateiktas adresas buvo nepilnas ar neteisingas, užsakyme nenurodytas gavėjo telefono numeris;

Nepamirškite įrašyti užsakymo numerio (darant mokėjimo pavedimą), nes taip daug greičiau matysime už kurį užsakymą buvo apmokėta;

 

 

Prekių grąžinimas:


Pirkėjas turi teisę atsisakyt įsigytos prekės be jokios priežasties. Apie tai reikia informuoti el. paštu seklos@nojus.lt Pardavėjui per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos.

Gavęs Pirkėjo pranešimą, Pardavėjas nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą. Pirkėjas savo lėšomis, jam priimtiniausiu būdu, privalo užtikrinti, kad grąžintinos prekės per 14 (keturiolika) dienų pasiektų Pardavėją. Pardavėjas, gavęs grąžintinas prekes, įvertina jų kokybę ir priima sprendimą, apie kurį informuoja Pirkėją. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui, pinigų grąžinimo terminas skaičiuojamas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.

Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintu Mažmeninės prekybos taisyklių 15 punktu, "Augalai, gyvūnai ir tinkamos kokybės maisto prekės yra nekeičiamos ir negrąžinamos". Netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos Civilinio kodekso 6.363 ir 6.364 straipsniuose nustatytais atvejais ir sąlygomis.

Civilinio kodekso 6.363 ir 6.364 straipsniuose nustatytomis teisėmis vartotojas gali pasinaudoti ir tuo atveju, kai jam parduota prekė, kurios tinkamumo naudoti terminas prekės pirkimo–pardavimo momentu pasibaigęs. Daugiau informacijos ir nuoroda į teisės aktą čia.

Prašymą/skundą dėl internetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti užpildydami prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/. Pildant prašymą/skundą būtina nurodyti šį el. paštą - seklos@nojus.lt

Jei pirkėjas mano, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.

 

 

Pinigų grąžinimas:


Pinigus grąžiname per 14d. po prašymo gavimo.